Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

27 Tem 2013

Artes Firması!

Youtube kanalımızda firma incelemeleri yapmaya devam ederken çok ilgi görmesi sonucu artık sitemizdede yazılı şekilde inceleme yapmaya başlayacağız.İlk konuğumuz son dönemde özellikle tabletleriyle öne çıkan Artes firması.


Artes son günlerde benimde çok dikkatimi çeken bir firma ama malesef internette Artes ile ilgili pek fazla bilgiye rastlamadım.Benim ilgi alanım tablet tarafı olduğu için Artes'in diğer ürünlerini inceleme fırsatım olmadı.Sadece D710,D821,Q812,Q972,tabletlerini inceleme fırsatım oldu inceleme derken Vatan Bilgisayar'da kullanma imkanına sahip oldum.D821'in incelemesini sitede yapmıştım zaten.

Artes'in en dikkat çekici tarafı hangi segmente olursa olsun konumlandırdığı tableti gerçekten çok ucuza satıyor olması.Bu yüzdendir ki bizim bir numaralı Fiyat/Performans ürünlerimiz Artes tabletlerden oluşmakta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Beta

Site Beta Aşamasında.Hataları
fatihyavuz161@gmail.com'a bildiriniz.

Tüm Tarayıcılarla Uyumludur!

Bu Blog tüm tarayıcılarla uyumludur.

Telif Hakları

Sitemizde hiçbir şekilde telif hakkı bulunmamaktadır.Alıntı yapılan içerikler içerik sahibine bildirilir gerekli izinler alınır ve kaynak belirtilerek yayın yapılır.